Medmindre der foreligger anden skriftlig aftale, leverer PlastDK ApS alle leverancer jævnført nedenstående, uanset eventuelle modstående eller afvigende bestemmelser.
Når du har gennemført et køb, vil du automatisk modtage en bestillingsoversigt via e-mail efter ordreafgivelsen. Senest næste hverdag vil du modtage en bindende ordrebekræftelse/faktura via e-mail.
Plader og kundeemner der produceres på mål, kan ikke ændres efter du har modtaget ordrebekræftelsen/fakturaen via e-mail, da varerne så er gået i produktion.
Varen kan således kun annulleres hvis ordren ikke er produceret. Her skal du kontakte PlastDK for at høre om dette er muligt.
Ordrer af almindelige lagervare der endnu ikke er afsendt kan annulleres ved at kontakte PlastDK. Dette gøres ved at trykke besvar på den ordre e-mail du har modtaget fra os.
Angivne priser er i danske kroner og inklusiv 25% moms. Der tages forbehold for afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl mv.
PlastDK modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay og ved bankoverførsel.
Ved betaling med betalingskort vil beløbet først blive trukket på din konto når varen afsendes. Ved betaling med MobilePay og bankoverførsel skal betalingen være modtaget før varen afsendes.
PlastDK gemmer ikke kortoplysninger, og der kan ikke hæve mere end det beløb som du har godkendt ved købet.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
PlastDK bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder at man ikke kan aflæse dine informationer.
Betalingen sker når varen afsendes eller ved igangsættelse af specialfremstillinger efter forbrugerens Handelsevilkår og Salgsbetingelserns specifikationer. Dvs. når du modtager din ordrebekræftelse.
Såfremt du har valgt at afhente dine vare selv, trækkes betalingen når du modtager en e-mail om at dine bestilte varer står til rådighed - dette gælder kun ved bestilling af lagervarer og ikke specialfremstillede varer.
Offentlige virksomheder kan handle via EAN betaling. Det sker ved at du opretter en konto på vores hjemmeside og efterfølgende skriver til os, hvorefter vi ændrer kontoen til en EAN betaling.
Hvis du har bestilt flere varer og en af varerne er i restordre, bliver bestillingen delt op i flere ordrer. Vi trækker betalingen ved hver delordre.
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet/ydelsen.
Derudover er der ikke reklamationsret på plader og emner produceret på mål samt kundespecifikke varer.
PlastDK dækker returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering rettes henvendelse til info@plastdk.dk, og reklamationer sendes til:
PlastDK
Blomstervej 3
8381 Tilst
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Hvis der er aftalt refusion, bedes du fremsende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Der gives 14 dages fuld returret på standardvarer købt i vores webshop. Varer på kundemål kan ikke returneres.
Perioden regnes fra den dag hvor du modtager varen.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@plastdk.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Venligst benyt vores standard fortrydelsesformular og send en kopi med returvaren.
Fortrydelsesformularen finder du her (FORTRYDELSESFORMULAR)
Varer skal returneres i væsentlig samme stand og mængde som ved modtagelsen.
Der hæftes kun for eventuel forringelse af varens værdi som skyldes håndtering (såsom ridser og slåede kanter mm), eller hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt Det betyder at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Har du en klage over et produkt købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Vi glæder os til at betjene dig.
Tilst 01.05.2018